10 Kasım 2014 Pazartesi

hızlı ve sert sikeyim seni dedi

Merhaba arkadaşlar ben nuran.32 yaşındayım ve evliyim.Muş ta oturuyoruz.Kocamla cinsel yönden sıkıntılarım olduğundan çok mutsuzum.Bana fazla zevk vermiyor.Bende dışarıda aradım en sonunda.Üst katımızda bi bey oturuyor kocam yaşlarında çekici ama bekar bi bey.Bir gün kocama dedim ki.Canım kek yapıcam süt felan almam lazım.Ben bi markete gideyim alacaklarım fazla dedim.Akşam üzeriydi.Tamam geç kalma dedi.Hazırlandım.Açık şeyler giydim biraz.Hemen üst kata çıktım.Kusura bakmayın anahtarmı yanıma almamışım eşim gelene kadar biraz dinlenebilir miyim dedim.Tabiki dedi.Vücudumu süzdü.O da kıvamdaydı aslında.İçeri girdim.İçecek bişeyler ikram etti.Eşiniz ne zaman gelir gecikirse muhabbet ederiz sıkmam sizi dedi.Gecikebilir aslında dedim.Göğüs firikikleri veriyordum sürekli.Moraliniz bozuk gibi bişey mi oldu dedi.Arada bir selamlaşıp ayak üstü konuşmuşuğumuz vardı bunun için yabancılık çekmiyordum.Eşimle problemlerim var dedim.Üstü kapalı konuştuk.Biraz daha samimi bir hava oluşunca direk konuya girdi.Eksiklerinizi ben tamamlarım dedi.Eşimi mi aldatayım yani dedim.Hayır kendi mutluluğunuzu düşünün öyle düşünmeyin dedi.Yaklaştı ve öpmeye başladı beni.Göğüslerimi elledi.Kendimden geçiyordum.Pantolonumu sıyırdı biraz.Amıma dokundu.Çok zek almıştım.Belimden iteleyip elini amıma alıyordum.Seni çok mutlu edicem dedi.Eminim ki mutlu olucam dedim.Koltuğa üzerime uzandı.Sikini sürtüyordu bana.Baştan çıkarmıştım adamı.Pantolonumu çıkardım tamamen.Onunkini de çıkardım.Amımı yaladı.Dil darbeleri yaptı.İnledim sürekli.Fazla oyalanmayalım yinede ne olur ne olmaz dedim.Sikini tuttuğu gibi amıma bi soktu.O zaman hızlı ve sert sikeyim seni dedi.Bacaklarımı attı omzuna amımı sikmeye başladı.O kadar kalın siki vardı ki eşimden almadığım zevki aldım.15 dakika sürdü beni sikmesi.Kocamın şüpelenmemesi lazımdı bunun için aceleye geldi biraz.Ama 15 dakikada 3 yıldan almadığım zevki aldım.Amımı sikti ve peçeteye boşaldı.Bende çoktan boşalmıştım.Hemen giyindim.Ben kalkayım dedim.Uzun bir zamanın olursa beklerim dedi.Kapıdan çıkana kadar öptü beni.Aşağı bakkaldan bi kaç parça bişeyler alıp eve geldim.Yorgundum ama yapacak bişey yoktu.Artık kocam o olmuştu.Ne zaman sözde kapıda kalsam yukarıda oluyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.